reklama

Štastie v Ježišovi

Celý život kráčame v domnienke, že sa naše sny splnia, že budeme šťastní a, že sa nám bude v živote dariť.... často krát chceme mnoho veci, oblečenie, autá ... keď sa nám to splní chceme viac a tak akoby vycuciavame naše túžby....ale sú naše túžby správne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (113)

Celý život kráčam a túžim stále túžim po niečom.... ale sú tieto túžby správne? Nie lebo uspokojenie po týchto povrchných túžbach je tak plytké, krátke.... Súčasný svet žije v očakávaní ... čo ešte dostanem? Čo ešte môžem mať? Ale je to správne? Dnes som sa tak zastavila a položila si otázku .... Som šťastná? Ako náhle si položíte túto otázku určite ako prvé pomyslíte na to čo nemáte....a tu som našla tú základnú chybu.... že žiť v určitom očakávaní človeka ubíja .... ale to čo človeka robí skutočne šťastným je jednoduchá vec.... DÁVANIE... a prečo? Pretože tým rastie srdce do krásy, pretože tým človek zabíja svoju pýchu a dáva prednosť pokore.... a čo je pokora? Jeden úžasný kňaz Maroš Kuffa hovorí .... pokora je PRAVDA.... a čo je pravda? JEŽIŠ.... a tu presne tu ja nachádzam skutočné šťastie keď v pokore pred sviatosťou vyznám v pravde moje hriechy keď sa úprimne modlím za druhých .... vtedy aj keď často krát odbočím mám v sebe vieru že môj život napriek všetkému má zmysel ... lebo je v ňom Boh

Lucia Babicová

Lucia Babicová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život má oveľa väčší zmysel ako sme my schopní pochopiť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu